Obsah

První krok pokud nevidíte složky, ale obnova již proběhla:

Při obnově pošty mohlo dojít ke zneaktivnění složek a podsložek, které jste měli vytvořeny v doručené poště. Pokud tedy po obnově nevidíte složky, které jste měli založené ve vašem účtu, tak je potřeba je ručně aktivovat. To uděláte tak, že se přihlásíte do webmailu sem: https://webmail6.unihost.cz svým jménem a heslem k vašemu emailu.

Vlevo dole je ikonka ozubené kolečko, klidněte prosím na něj

Dále přejít na položku Složky a neaktivní složky zapnout pomocí ikonky OKA

Tímto by se měly složky začít zobrazovat i ve vašem poštovním programu, např. Outlooku, Thunderbirdu, pokud nikoliv zkuste vypnout a zapnout program. Kontrolu složek v Outlooku provedete takto:

MS Outlook: Pokud chcete zobrazit všechny složky, které jste měli vytvořeny, postupujte takto: Pravým tlačítkem myší na složku Doručená pošta → Složky IMAP → Dotaz → Vybrat složky a dát Přihlásit odběr

Thunderbird: Pravým tlačítkem na název učtu ve stromu vlevo → Správce odebírání (Subscribe) → ve zobrazeném okně je seznam složek (Folder List) → vybrat složku checkboxem → OK

Další možné stavy

V případě, kdy není ještě pošta obnovena, může se v některých případech stávat situace, že nejsou vybrány systémové složky a proto tento stav brání odeslání či přijímání pošty - většinou tento stav vyhodí takovouto zprávu:

V tomto případě pak vyberte složky, které chcete využívat pro jednotlivé položky. Tj. pro Odeslanou poštu vyberte Sent a tak dále. Po uložení bude pošta již fungovat.

Jiná verze webmailu

Ve webmailu https://webmail.unihost.cz to pak nastavíte takto: Možnosti → Složky možnosti a dále dle obrázku: