====== První krok pokud nevidíte složky, ale obnova již proběhla: ====== Při obnově pošty mohlo dojít ke zneaktivnění složek a podsložek, které jste měli vytvořeny v doručené poště. Pokud tedy po obnově nevidíte složky, které jste měli založené ve vašem účtu, tak je potřeba je ručně aktivovat. To uděláte tak, že se přihlásíte do webmailu sem: https://webmail6.unihost.cz svým jménem a heslem k vašemu emailu. Vlevo dole je ikonka ozubené kolečko, klidněte prosím na něj \\ {{:webmail-01.png}} Dále přejít na položku Složky a neaktivní složky zapnout pomocí ikonky OKA\\ {{:webmail-02.png}} Tímto by se měly složky začít zobrazovat i ve vašem poštovním programu, např. Outlooku, Thunderbirdu, pokud nikoliv zkuste vypnout a zapnout program. Kontrolu složek v Outlooku provedete takto: **MS Outlook:** Pokud chcete zobrazit všechny složky, které jste měli vytvořeny, postupujte takto: Pravým tlačítkem myší na složku Doručená pošta -> Složky IMAP -> Dotaz -> Vybrat složky a dát Přihlásit odběr **Thunderbird:** Pravým tlačítkem na název učtu ve stromu vlevo -> Správce odebírání (Subscribe) -> ve zobrazeném okně je seznam složek (Folder List) -> vybrat složku checkboxem -> OK {{:thunder-01.png}} ====== Další možné stavy ====== V případě, kdy není ještě pošta obnovena, může se v některých případech stávat situace, že nejsou vybrány systémové složky a proto tento stav brání odeslání či přijímání pošty - většinou tento stav vyhodí takovouto zprávu: {{:webmail-03.png}} V tomto případě pak vyberte složky, které chcete využívat pro jednotlivé položky. Tj. pro Odeslanou poštu vyberte Sent a tak dále. Po uložení bude pošta již fungovat. ===== Jiná verze webmailu ===== Ve webmailu https://webmail.unihost.cz to pak nastavíte takto: Možnosti -> Složky možnosti a dále dle obrázku: {{:webmail-04.png}}